Booking af klubbens lokaler

For at kunne bruge klubhusets faciliteter til afslutning, holdfest mv., skal du booke lokaler - det samme gælder for Salgsted ved bane 1.

Først skal du finde den dag du ønsker at bruge klubhuset/Salgssted ved bane 1 i kalenderen (Se bookingkalender for henholdsvis klubhuset og Dybet nedenfor). Du kan se om der er andre, der har lagt billet ind på dagen, og hvilke rum det drejer sig om.

• Klubhuset
  • VIP mødelokale
  • Gl. vaskeri mødelokale (8 personer)
  • Salgssted ved bane 1

Se bookingkalender for Salgsted ved bane 1 eller Klubhuset HER

For booking, skriv til ph73er@yahoo.dk

Hvis du ønsker at benytte Salgsted ved bane 1, skal du først have gennemgået en oplæring, som Bo Boesen vil stå for. Han kan kontaktes på tlf.: 2341 2232

Se bookingkalender for Dybet HER

For booking, skriv til Jan Mogensen jan@kaisport.dk

Der er åbnet for booking af lokaler i klubben efter følgende regler:

1. marts åbnes for bookning af lokaler i klubben frem til 1. juli
15. juni åbnes for bookning af lokaler i klubben frem til 1. december
15. september åbnes for bookning frem til 1. marts.

Lokalerne er først reserveret når du modtaget en mail fra Cafe Momse udvalget. Aftalen skal bekræftes senest 14 dage inden arrangementet afholdes ellers fjernes reservationen. Der kan godt være flere arrangementer i klubben ad gangen, dette skal respekteres både ved booking og når lokalerne benyttes.